Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji lub zwrotu
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, postępuj według następujących kroków. 
Produkt nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania oraz posiadać wszystkie metki. Zwrot zostanie wykonany na rachunek pierwotny lub podany w formularzu.

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacj i prześlij nam emialem na foodstorieswear@gmail.com. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

wzór formularza zwrotu

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu (powinieneś dostać ją w mailu). D
ołącz formularz zwrotu do przesyłki. 

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Paczkomat InPost WAW07H, Powązkowska 40, Warszawa 
nr telefonu (tylko do paczkomatu +48 790 377 370) mail foodstorieswear@gmail.com

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl